8 квітня
Дорогі діти!
1.Кожного дня заходьте на сторінку " Щоденник" і виконуйте завдання з читання.2.Кожного дня заходьте на сторінку "Дитячі самостійні роботи" і скидайте виконані завдання.Пишіть дату і прізвище, ім'я.
3.В цьому місяці ми працюємо над проєктом " ПОГОДА", тому заходьте на сторінку "Проєкт у квітні 2020" і виконайте завдання.
На цій сторінці багато вже є цікавої інформації, заходьте, читайте!!!
1.Українська мова
-
Переглянь відео, на якому Софія
Забаріна, вихованка театрального гуртка Одеського театрально-художнього училища
декламує вірш Анатолія Качана «Гойдалка біля Дунаю» https://www.youtube.com/watch?v=Uon_lGtEBBQ.
1. Прочитайте вірш
ГОЙДАЛКА БІЛЯ ДУНАЮ
Я на гойдалці гойдалася,
Наді мною угорі
Білі хмари хилиталися
І шуміли явори́.
Наді мною угорі
Білі хмари хилиталися
І шуміли явори́.
А внизу до моря синього
Тихо воду ніс Дунай
З гір далеких, що вершинами
Підпирають небокрай.
Тихо воду ніс Дунай
З гір далеких, що вершинами
Підпирають небокрай.
Як на маятнику тихому,
Я на гойдалці пливла,
Білі руки небом дихали,
Ніби два мої крила.
Я на гойдалці пливла,
Білі руки небом дихали,
Ніби два мої крила.
Ось я — ластівка: без страху
Набираю висоту
І злітаю вище даху,
Вище яблуньки в саду.
Набираю висоту
І злітаю вище даху,
Вище яблуньки в саду.
Ось я чайкою чубатою
Понад хвилями лечу,
На льоту пісні вигадую
І співаю досхочу:
Понад хвилями лечу,
На льоту пісні вигадую
І співаю досхочу:
— Я на гойдалці гойдалася,
Наді мною угорі
Білі хмари хилиталися
І шуміли явори.
Наді мною угорі
Білі хмари хилиталися
І шуміли явори.
2. Випиши
форми слів-назв дій, які трапилися у вірші у
теперішньому часі.
3. До
кожної виписаної форми добери і запиши відповідну форму однини чи множини.
Наприклад:
Лечу ( однина) -летять(множина)
4. Намалюй
гойдалку, на якій ти дуже любиш гойдатись.Напиши
про неї. Чому тобі сподобалось на ній гойдатись?
Перевір себе
3.Я досліджую світ
Зошит-с.7-8
4.Образотворче мистецтво
На блозі МоскаленкоЛ.І.
Немає коментарів:
Дописати коментар