Доброго ранку!
Починаємо далі працювати!
Кожного дня заходимо на сторінку " Щоденник" і записуємо прочитану книгу.
Починаємо далі працювати!
Кожного дня заходимо на сторінку " Щоденник" і записуємо прочитану книгу.
1.Математика
Тема. Ділення виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3
Пояснення: Щоб поділити число потрібно розкласти його на розрядні доданки:
39:3=(30+9):3=30:3+9:3=10+3=13
396:3=(300+90+6):3=300:3+90:3+6:3=100+30+2=132
1.Очисли в зошиті
1.Обчисли, розклавши на розрядні доданки.
86 : 2=
84 : 4=
510 : 5=
840 : 8=
804 : 4=
936 : 3=
420 : 2=
909 : 9=
2. Розв'яжи задачу
На одній бритванці помістилося 36 тістечок, по 4 штуки в ряду. На другій бритванці помістилося 35 тістечок, порівну в кожному ряду. Скільки тістечок помістилося в ряду на другій бритванці, якщо тут було на 2 ряди тістечок менше, ніж на першій бритванці?
Бритванка- металевий лист для випікання.
Перевір себе
Електронна версія навчального зошита
" Я досліджую світ"
на квітень
3.Українська мова
-
Прочитай
питання та дай на них письмово відповіді. Під час запису перевіряй
орфограми зручним способом або позначай їх рискою.
1.Про що може йти мова у вірші, в
якому трапляються слова акація, теплохід,
моряк, маяк, сльоза.
2.
На
твою думку, такий вірш може бути «веселим» чи «сумним»? Чому?
3
Які
ще слова-назви предметів, на твій погляд, траплятимуться у цьому вірші?
- Обери одного з однокласників, з ким ти
хочеш обмінятися своїми передбаченнями.
Зателефонуй йому або їй та прочитай свої
відповіді на питання. Запитай, чи погоджується він або вона з тобою. Вислухай його або її відповіді.
Пишемо вірш: гра «Добери словечко»
-
Спробуйте доповнити рядки словами так,
щоб вийшов вірш.
-
Чи легко вам було добирати слова?
___________________ цвіт,
___________________теплохід,
___________________Батьківщина,
___________________Україна.
-
Прочитай вірш Анатолія Качана «Рідні береги»
-
Чи справдились твої
очікування щодо змісту вірша?
-
Спробуй письмово
пояснити значення слів та сполучень слів:
Заблимати
-
__________
Манити-
_____________
Залізне
серце (теплохода) - __________
Чи всі значення тобі вдалося пояснити? Як можна
впевнитися, що ти розумієш слово правильно?
РІДНІ
БЕРЕГИ
Коли акацій ма́йський* цвіт
Запа́х на березі крутому,
З далеких мандрів теплохі́д*
Вертався по́ночі додому.
Запа́х на березі крутому,
З далеких мандрів теплохі́д*
Вертався по́ночі додому.
За бо́ртом — хвилі
вороні́
І море в темряві гуркоче.
Та ось, як вогник у вікні,
Маяк заблимав серед ночі.
І море в темряві гуркоче.
Та ось, як вогник у вікні,
Маяк заблимав серед ночі.
Він випромінював тепло,
До себе кликав крізь негоду.
І дужче битись почало
Залізне серце теплохода.
До себе кликав крізь негоду.
І дужче битись почало
Залізне серце теплохода.
Світив цей
вогник-рятівник
І моряку біля штурва́ла*,
Але дивитися в той бік
Сльоза солона заважала.
І моряку біля штурва́ла*,
Але дивитися в той бік
Сльоза солона заважала.
Бо то мигав для моряка,
Манив на берег батьківщини
Не просто вогник маяка,
А перший вогник України.
Манив на берег батьківщини
Не просто вогник маяка,
А перший вогник України.
Попросіть дорослих допомогти вам
зробити відео або аудіо запис вашого виразного читання з пам’яті. Надішліть учителю свій відео- або аудіозапис.
Немає коментарів:
Дописати коментар