22 травня
1. Математика
Тема. Маса. Одиниці вимірювання маси.
1.Довідничок:
Тонна (т) - 1000 кг
10 ц
Центнер (ц) - 100 кг
Кілограм (кг)- 1000 г
2. Перетвори.
2 т = … ц
300 ц = … т
9 ц = … кг
700 кг = … ц
1000 кг = … т
1000 г = … кг
3.Задача
Найменша у світі пташка називається колібрі.
1) Довжина колібрі – 5 см 7 мм, а маса – 2 г. Маса горобця – 24 г, а його довжина – 15 см.
1) Довжина колібрі – 5 см 7 мм, а маса – 2 г. Маса горобця – 24 г, а його довжина – 15 см.
Скільки треба взяти пташок колібрі, щоб зрівноважити одного горобця?
2.Українська мова
Повправляйся у виразному читанні вірша
Івана Андрусяка
«Тринадцятий трамвай».
За бажанням вірш можна вивчити.
ТРИНАДЦЯТИЙ ТРАМВАЙ
У тринадцятім трамваї
завиває бегемот.
А чого він завиває?
Весь трамвай про це вже знає:
бегемоту ненароком
тицьнув хоботом ув око
необачний слон — і от
завиває бегемот!
Величезний, наче шафа,
так реве він, що жирафа
утягнула шию вмить
і як гаркне: — Тихо! Цить!
— Не кричіть! — кричить папуга.
— Гей! Замовкніть! — рявка друга.
— А чого ви кричите? —
носоріг гука на те.
Тут і лев здійняв тривогу,
бідолаха теж завив —
хтось в гармидері на ногу
ненароком наступив!
У тринадцятім трамваї
верещить і завиває,
гарка, лається, реве
все живе...
Був і я в трамваї тім,
але їхав зовсім трішки:
щойно зміг — одразу втік
і пішов додому пішки...
завиває бегемот.
А чого він завиває?
Весь трамвай про це вже знає:
бегемоту ненароком
тицьнув хоботом ув око
необачний слон — і от
завиває бегемот!
Величезний, наче шафа,
так реве він, що жирафа
утягнула шию вмить
і як гаркне: — Тихо! Цить!
— Не кричіть! — кричить папуга.
— Гей! Замовкніть! — рявка друга.
— А чого ви кричите? —
носоріг гука на те.
Тут і лев здійняв тривогу,
бідолаха теж завив —
хтось в гармидері на ногу
ненароком наступив!
У тринадцятім трамваї
верещить і завиває,
гарка, лається, реве
все живе...
Був і я в трамваї тім,
але їхав зовсім трішки:
щойно зміг — одразу втік
і пішов додому пішки...
-Про кого насправді – тварин чи людей – ішла мова у вірші
Івана Андрусяка «Тринадцятий трамвай»?
- Чому ти так думаєш?
-Можливо, тобі
доводилось їздити шкільним автобусом.
-Яка там панувала атмосфера?
-Чи нагадують тобі ці поїздки подію в «Тринадцятому
трамваї»?
Уяви, що ти водій
шкільного автобуса, і
напиши, як слід себе поводити школярам під час
поїздки.
3.Я досліджую світ
Зошит-с.30-32
Немає коментарів:
Дописати коментар