Страницы

субота, 4 квітня 2020 р.

Доброго ранку!
Починаємо далі працювати!
Кожного дня заходимо на сторінку " Щоденник" і записуємо прочитану книгу.
1.Математика
Тема. Ділення виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3
Пояснення: Щоб поділити число потрібно розкласти його на розрядні доданки:
39:3=(30+9):3=30:3+9:3=10+3=13
396:3=(300+90+6):3=300:3+90:3+6:3=100+30+2=132
1.Очисли в зошиті

1.Обчисли, розклавши на розрядні доданки.

86 : 2=

84 : 4=

510 : 5=
840 : 8=
804 : 4=
936 : 3=
420 : 2=
909 : 9=
2. Розв'яжи задачу

На одній бритванці помістилося 36 тістечок, по 4 штуки в ряду. На другій бритванці помістилося 35 тістечок, порівну в кожному ряду. Скільки тістечок  помістилося в ряду на другій бритванці, якщо тут було на 2 ряди тістечок менше, ніж на першій бритванці?
Бритванка- металевий лист для випікання.

Перевір себе

Код доступу 370371
 Використати цей код,відкривши посилання
                                                                     join.naurok.ua
2.Я досліджую світ
Зошит -  с.2-4
Електронна версія навчального зошита 
" Я досліджую світ"
       на   квітень  
                         тема " ПОГОДА"    читати тут  

3.Українська мова
-         Прочитай  питання та дай на них письмово відповіді. Під час запису перевіряй орфограми зручним способом або позначай їх рискою.
1.Про що може йти мова у вірші, в якому трапляються слова акація, теплохід, моряк, маяк, сльоза.
2. На твою думку, такий вірш може бути «веселим» чи «сумним»? Чому?
3 Які ще слова-назви предметів, на твій погляд, траплятимуться у цьому вірші?
- Обери одного з однокласників, з ким ти хочеш  обмінятися своїми передбаченнями. Зателефонуй  йому або їй та прочитай свої відповіді на питання. Запитай, чи погоджується він або вона  з тобою. Вислухай його або її відповіді. 

Пишемо вірш: гра  «Добери словечко»
-         Спробуйте доповнити рядки словами так, щоб вийшов вірш.
-         Чи легко вам було добирати слова?
___________________ цвіт,
___________________теплохід,
___________________Батьківщина,
___________________Україна.

-         Прочитай  вірш Анатолія Качана «Рідні береги» 
-         Чи справдились твої очікування щодо змісту вірша?
-         Спробуй письмово пояснити значення слів та сполучень слів:
Заблимати - __________
Манити- _____________
Залізне серце (теплохода) - __________
Чи всі значення тобі вдалося пояснити? Як можна впевнитися, що ти розумієш слово правильно?


РІДНІ БЕРЕГИ
Коли акацій ма́йськийцвіт
Запа́х на березі крутому,
З далеких мандрів теплохі́д
*
Вертався по́ночі додому.
За бо́ртом — хвилі вороні́
І море в темряві гуркоче.
Та ось, як вогник у вікні,
Маяк заблимав серед ночі.
Він випромінював тепло,
До себе кликав крізь негоду.
І дужче битись почало
Залізне серце теплохода.
Світив цей вогник-рятівник
І моряку біля штурва́ла
*,
Але дивитися в той бік
Сльоза солона заважала.
Бо то мигав для моряка,
Манив на берег батьківщини
Не просто вогник маяка,
А перший вогник України.
Вивчити вірш напам'ять. 
Попросіть дорослих допомогти вам зробити відео або аудіо запис вашого виразного читання з пам’яті. Надішліть учителю  свій відео- або аудіозапис.                                                                                                                                                                                

Немає коментарів:

Дописати коментар