Страницы

пʼятницю, 1 вересня 2017 р.

З ДНЕМ ЗНАНЬ !

Дорогі мої діти, мої ластів’ята!
Я безмежно щасливо і дуже багата.
Скільки ж доньок і синів я маю…
Я покликана вас в цьому світі навчити,
Перші кроки сміливі робити до знань.
Щоб у світі прекрасному праведно жити,
Перепони долати в житті без вагань.
Вас чекає у школі життя веселкове,
Не лякайтесь нічого, сміливо ідіть.
Вчителі вас зустрінуть привітно, чудово,
Тільки ж ви всі предмети чудово учіть.
Не забудьте, що успіх у праці прибуде,
Тож учіться щоденно, щоб учитись як слід.
Сьогодні ми стали першокласниками-учнями.
Нехай цей шлях буде радісним і цікавим,
Нехай школа стане другою домівкою,
Хай вам сміється доля журавлина,
Поля хай колосом цвітуть,
Нехай червоні ягоди калини
Щасливо осявають путь.
Здоров’я і води джерельної,
Багатства, любові і ласки Божої,
Шкільна моя родина.

Немає коментарів:

Дописати коментар