Страницы

пʼятницю, 8 вересня 2017 р.

Любі діти!
Шановні батьки!
Ось і закінчився перший тиждень навчання.
 Його тема " Я школяр".
 Ми обговорювали такі питання:
- Навіщо мені ходити до школи?
- Що я очікую від шкільного життя?
- Хто я? Хто мої однокласники?
- Як мені безпечно дістатися до школи і повернутися додому?
- Що покласти у шкільний ранець.
Ми починали день з ранкової зустрічі, знайомилися один з одним, гралися, малювали, досліджували, почали вчитися працювати в групах. Нам всім було цікаво, але разом з тим і складно. З нетерпінням чекаємо наступний тиждень. Подивіться, що у нас вийшло!
Кожен навчальний день починаємо з ранкової зустрічі
Знайомимося з новинами дня
Почали вчитися працювати в парах, групах


Досліджували шкільний ранець

Працюємо із щоденниками вражень





2 коментарі:

  1. Успіхів! У Вас все вдасться!!! Вірю!)

    ВідповістиВидалити
  2. ми вражені! як все яскраво, цікаво! пишаємось, що наша дитина навчається тут! Успіхів вам!!!

    ВідповістиВидалити