Страницы

вівторок, 12 травня 2020 р.

12 травня
1.Математика

Повторення

1.Накресли ламану:
а) перша її ланка дорівнює 2 см, і це третина довжини другої ланки ламаної;
б) третя ланка становить половину від суми довжин перших двох ланок.

2.Задача
На господарстві у фермера 15 теплиць зайнято огірками.І це лише п'ята частина усіх його теплиць.Скільки всього теплиць у фермера?

3. Постав дужки,  щоб рівності були правильними
360:4:6+3=10                         30:5*6+29=30
116-100-36:4=100                     480-200:4*5=350

2.Українська мова
1. Прочитай значення слова підкидати та поміркуй, яке з цих значень є у слова підкидьок.

1. Різко кидати вгору або піднімати.
2. Кидати, закидати під що-небудь.
3. Класти, кидати, звичайно додаючи до чого-небудь.
4. Потай кидати, класти, залишати де-небудь або комусь, у когось з метою нашкодити, залякати і т. ін.
5. Те саме, що підвозити.

2. Прочитай початок речення та напиши власне завершення. 

Якщо я побачу на сходах у під’їзді кошеня, то  я ___________________.
Якщо я побачу в шкільній їдальні на підлозі гаманець, то я   _________ .
Якщо я побачу в парку на порожній лаві немовля,  то я ______________.

Поміркуй, яке лексичне значення є у слова підкидьок, якщо цим словом можна замінити слово немовля, але не можна кошеня та гаманець?
Запиши лексичне значення слова підкидьок.


Підкидьок –  ______________________________

Прочитай оповідання Ірен Роздобудько «Підкидьок»



 2. Обговори з однокласниками або з кимось із рідних послідовність дій персонажів, познач їх відповідною цифрою.             
                  
_ на алеї метушилася жінка
_ дівчинка голосно заревіла
_ мама категорично відмовлялася подарувати братика
_  додому ми поверталися мовчки
_ на лаві самотньо сиділа маленька дівчинка
_ мама повільно опустилася на стілець, тримаючись за        серце
_дівча всміхалось та щебетало щось
_ мама із дитиною миттю вибігла з хати

3. Поміркуй, чи могла би така історія статися з хлопчиком. Доведи, чи існують дівчачі та хлопчачі оповідання.
 Запиши свою думку та аргументи на її захист. 

Зроби фото своєї роботи та вистав у блозі

3.Я досліджую світ
Зошит- с.9-10
Переглянь віддео

Немає коментарів:

Дописати коментар