Страницы

середу, 20 травня 2020 р.

20 травня
1.Українська мова

1. Поміркуй, які три аргументи ти можеш навести на захист думки, що читання корисне.  У разі труднощів, звернись до дорослих по допомогу.
 Напиши лист до першокласників, у якому спробуй пояснити, чому читання корисне. 

2. Написавши, перевір, чи є в твоєму тексті три частини:
- вступ, де ти формулюєш думку про користь читання;
- основна частина, де ти наводиш аргументи;
- кінцівка, де ти робиш висновок або даєш пораду.

3.Прочитай вірш Івана Андрусяка 
«Про вміння читати» 
ПРО ВМІННЯ ЧИТАТИ
Умів читати носоріг —
та в книжці сторінки
перегортати рогом міг
він тільки навпаки.
Отак читав, читав, читав,
почавши із кінця:
ох, нецікава книжка та
і нецікава ця...
Бо коли знаєш, як в кінці
героям пощастило, —
то з чого все це почалось,
не так уже й важливо.
Себе картає носоріг:
я, певно, помилився,
тому що балуватись міг,
а я читати вчився!
Із нами теж таке бува,
хлоп’ятка і дівчатка,
що з букв складаємо слова
з кінця а чи з початку,
і так у книжці сторінок
ковтаємо багато, —
а виявляється, що ми...
не вміємо читати!
4. Письмово поясни, як ти розумієш значення висловів. 
а) Ковтати сторінки - ____________
б) Ходяча енциклопедія - ________
в) Подружитися з книгою -________
г) Книга крила дає -  _____________

2.Я досліджую світ
Зошит-с.23-25

3.Образотворче мистецтво
Блог Москаленко Л.І.

Немає коментарів:

Дописати коментар